Jeanneauklubben

• Forstørr
  • Standard skriftstørrelse
  • Forminsk
Hjem Diskusjonsforum
Jeanneauklubben forum
Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.    Glemt passord?
Ankringskurs og riggsjekk (1 visning) (1) _WHO_ONLINE_GUEST
Langtur
Gå til bunnen Legg inn svar Foretrukket: 0
TRÅD: Ankringskurs og riggsjekk
N-Perle (Admin)
Admin
graph
Ikke pålogget Klikk her for å se brukerens profil
Ankringskurs og riggsjekk 7 År, 7 Måneder siden Karma: 64  
På klubbtreffet 1. - 3. juni på Oscarsborg gir langturseiler og rigger Ed Tadzik oss gode tips om ankring - nyttig for den som skal på langtur og oss andre. Dessuten går Ed gjennom riggen til de oppmøtte båtene og gir gode råd. Kurset er gratis for våre betalende medlemmer med unntak av havneleia som gjestehavna tar. Husk påmelding til klubbens e-postadresse innen 30 mai. Vel møtt.

Rapporter til moderator   Lagret som logg Lagret som logg  

Siste endring: 13/05/2012 05:23 Av N-Perle.

N-Perle ved Grete Karin og Alf Morten Granholt
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
høgslund (Bruker)
Expert Boarder
graphgraph
Sv:Ankringskurs og riggsjekk 7 År, 4 Måneder siden Karma: 4  
Veldig bra!! av trådtaker, jeg drar på jord omseiling med min 42 DS etter neste år, mangler targabøyle og masse utstyr, her skal det sveises og nytes, detr skal være førsteklasses kvalitet og finish på alt, "go beyond" vil være min positive kraft i dette. jeg ønsker å legge lesebrev til klubben hvis dette er ønskelig evnt. mannskap underveis.
Mvh.
"SPRAY"

"Spray"
N-Perle (Admin)
Admin
graph
Sv:Ankringskurs og riggsjekk 7 År, 4 Måneder siden Karma: 64  
Alltid spennende å høre om medlemmer som planlegger langtur! Vi hører gjerne om forberedelsene du gjør, i en artikkel på nettsiden.

Reisebrev underveis er også hyggelig, det kan vi jo ta når du er i gang. Vi ser vel at medlemmer som i utgangspunktet gjerne vil levere, synes det blir vanskelig når det kommer til stykket. Tiden går raskt underveis, og det er mye å holde på med.

To som faktisk har klare å levere er Martin Heltorp i Zita og Hans Grydeland i Oceana. Du kan jo se på det de har skrevet for å få et innblikk i hva som fenger, dette er artikler som leses mange ganger.

Gode, praktiske råd, havnetips og naturopplevelser er populært, gjerne med bilder til. Blir det for internt (hva din tante sa da din onkel kjøpte ny tskjorte), vil det nok ikke være så interessant for medlemmene

Vi hører gjerne fra deg, og skriveriene kan sendes til klubbens postmottak post(at)jeanneauklubben.com, så legger redaksjonen det ut når det passer. Skriv i vei!

N-Perle ved Grete Karin og Alf Morten Granholt
GGå til toppen Legg inn svar
Forumløsning : FireBoardfå nye innlegg direkte til ditt skrivebord

Hovedmeny

Registrering